.: News :.

Wycieczka członków i sympatyków Szkolnego Koła PCK

Dodano: 2016-03-26 23:09:30

W dniu 17.03.2016 r. miała miejsce wycieczka integracyjna przyjaciół i członków Szkolnego Koła PCK do Złotych Hor i na Kopę Biskupią. Pogoda była wymarzona-było bezwietrznie i ciepło. Na szczyt Kopy Biskupiej wchodziliśmy od strony Republiki Czeskiej. Dużym zaskoczeniem dla uczestników wyjazdu był fakt, że na trasie wędrówki oraz na szczycie znajdowało się dużo śniegu.

Po dojściu na Kopę Biskupią można było wejść na wieżę widokową, z której rozpościerały się wspaniałe widoki na góry i okoliczne miejscowości. Na szczycie pod wieżą uczestnicy urządzili sobie również bitwę na śnieżki. Następnie, w radosnych nastrojach, zeszliśmy do schroniska, gdzie mogliśmy odpocząć przy kawie, herbacie lub czekoladzie. Ze schroniska do autobusu wracaliśmy Szlakiem Wolfa, wzdłuż granicy, omijającym szczyt. Po dojściu do parkingu na którym znajdował się nasz autokar, w znakomitych humorach, podjechaliśmy do centrum Złotych Hor na zasłużony obiad i zakupy. W drodze powrotnej zmęczenie dało się wszystkim we znaki i niejeden z uczestników zapadł w „zimowy” sen. Około godziny 17:30 dojechaliśmy w komplecie pod naszą szkołę.